moneysteps

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av V L - 4 oktober 2013 18:11

Har varit utan internet i fyra dagar pga ett kabelbrott, men nu är det fixat. Lite oroväckande är det väl att jag saknat möjligheten att komma ut i cyberrymden, kanske man är lite beroende av internet? Ja, det är nog så att jag skulle sakna datorn om den försvann.

Strålande höstväder har vi, önskar att det blir en låååång höst, gärna ända fram till jul. Då först kan snön komma.

Hundarna gör mig sällskap varje dag på mina skogspromenader, eller kanske det är tvärtom. Härligt är det i alla fall. Vilket lyxliv vi lever. Var till min arbetsplats och lämnade tillbaka nycklarna i veckan och det kändes helt rätt, saknar inte jobbet.

Tog med kameran idag, kul att dokumentera denna härliga dag.

                       

Ovido - Quiz & Flashcards