moneysteps

Alla inlägg den 2 januari 2018

Av V L - 2 januari 2018 23:52

 

Dagen före julafton fick jag en blomma hemkörd från en blomsterhandel i stan. En uppskattning för mitt ideella arbet, så roligt att bli ihågkommen. Nu har denna fina amaryllis slagit ut, helt underbar. Naturen är fantastisk, att det är möjligt med allt vackert som finns.

Har kommit på mig själv att ju äldre jag blir ju mer upptäcker jag saker som finns i vår natur, sådant som varit så självklart förut så jag inte reflekterat över alla otroliga underverk. Blommor, träd, djur, fåglar, insekter mm mm. Tänk om man hade en superbra kamera och kunde använda den. Kanske något att spara till så man kan ta kort på allt vackert. Den som lever får se om det blir något över av pensionspengarna, det ska väl bli några kronor mer i år enligt vad jag hört.

God fortsättning på det nya året!

Ovido - Quiz & Flashcards