moneysteps

Alla inlägg den 28 december 2017

Av V L - 28 december 2017 22:55

Ja, jag kom ihåg lösenordet efter så lång tid, ser att jag skrev senaste inlägget 2016. Måste ju skriva ett inlägg 2017 också. Och förhoppningsvis flera under 2018.
Året som snart är slut har väl inte haft så många nyheter/överraskningar, allt är i stort sett nu som i början av året. Kanske det är bäst så, känns som om det blir någon förändring så blir det knappast bättre när man passerat 70.


Vi är fortfarande två i familjen med fem hundar, fyra av dom blir 10 år i augusti och så lilla Leone som blir fyra i april.

Julen har varit lugn som vanligt. Jag själv åkte upp till min sons familj och firade julafton där. Kul med barn och tomte, det är liksom det som är jul. Nyår som infaller om ett par dagar blir som vanligt för oss, hemma med hundarna. Men nu har vi inga som är så rädda för raketer och smällare, känns bra, det är inget kul med livrädda djur på nyår.


Inga nyårslöften blir det, men en nyårsönskan kan man ju ha. Önskar att under 2018 få möjlighet att tillbringa mycket tid i stugan. Borde inte bli några problem om man får ha hälsan och förståndet kvar. Det ideella arbetet med hundkappen kommer inte att sluta men det kommer att bli mindre. I och med att tävlandet har lagts på hyllan så behöver man inte engagera sig lika mycket i träningar mm. Nya krafter får ta över vårt ansvar i klubben, men det känns inte helt fel att efter drygt 40 år dra sig tillbaka.


Önskar er alla som hälsar på här i min blogg......
 

Skapa flashcards